Esen_93 Manolyaaa benim kizim 4. Ayi doldu kendi oturmak istiyor. Ben oturmak istemiyorum agliyor. Biraz egimli oturtuyorum. One dogru gidiyor. Anlamadim. Her bebegin gelisimi farkli diyorlar. 6 aydan once oturtmayin diyor kimileri. Anlamis degilim.
Olric11 Manolyaaa bebek sinyalleri veriyorsa oturtulabilir 3 ayı bitmişse kalça ultrasonu normalse benim oğlum 4 ay 8 günlük oturuyor doktorumuz oturabilir dedi 5 10 dk
Manolyaaa Esen_93 benim oğlumda 4. Ayına giricek her kafadan bir ses cikiyo kimi otursun kimi sakın diyo
Mom079 Esen_93 benimkide 4. Ayda oturmaya başladı. O kafa asla inmezdi. Çığlık kıaymet ağlardı yatırınca. Gelişimi farklı her bebeğin. Ben oturttum o yüzden
senem9 Esen_93 bizim de öyleydi doktorumuza danıştık. Kendisi orturmak istiyorsa kucağınızda oturtarak tutabilirsiniz dedi. 5 aylık şuan aynı devam ediyor
Kavininanasi Manolyaaa kız bizimki önce kucakta sonra destekli başladık. Eğer dedi dr bir bebek başını sağdan sola rahatlıkla çevirebiliyorsa, oturabilir. beşinci ayda uygun gördü.
Esen_93 Mom079 valla biraz egilimli oturunca kafa ustu gidiyor tam oturt beni diye agliyor cok. Tam oturtunca susuyo etrafi izliyor. Ama daha erken gibi geliyo bana korkuyorum. Artik boyle boyle biraz idare edicezz. 🤭😂
Mom079 Manolyaaa aynı benimkide. Millete imrenirdim kuzu gibi yatardı bebekleri. Benim ki kucakta gezerdi anca öyle susardı
Manolyaaa Kavininanasi kucağımda yatar vaziyette tutuyorum okendini ileri doğru egiyo. 4 alık bile değil.3 ay 14 günlük