Merhaba altıncı hastalığı geçiriyor bebeğim bütün kalktığında nerdeyse heryeri benek benekti kaç gündür ateşi vardı bugün böyle bi döküntü yaptı doktora gittim geçen gittiğimde de olabilir demişti bu altıncı hastalık şimdi öyle de oldu neyse ne versem kusuyor mide bomboş kalıyor. Ne yedirdiniz bu süreçte kusmamasını istiyorum en azından bir kere kusmasın ya hemen midesi kalkıyor 😔😔 Kendimi yiyip bitirdim evet empati yaptığım zaman bende hasta olunca birşey yemiyorum çok ama bir yerden sonra yemek zorundayım yani aman ya bilmiyorum bana bi yardımcı olurmusunuz kendim cicibebe yapmıstım 4 tane onu ezdim yarımda muz koydum karıştırdım birbirine onu vermiştim ama kustu😞😞 VE SİZİN SÜRECİNİZ NASIL GEÇTİ KAÇ GÜNDE BİTER BU HASTALIK 😞