Bebeğim 6 ay 19 günlük doğduğundan beri damaklı emzik kullanıyor artık emziğin değişme vakti geldi . Dişleri hala çıkmadı. İnternete bi site damaklı iyi yazıyor bi site damaksız iyi yazıyor .. ne yapmalıyım damaksız mı ? Yoksa damaklı ya devam mı ? Tecrübeli annelerr