Bence gaz asla ilaçla falan geçmeyen bi şey. Çeşit aramaya gerek yok, bebekte varsa var yoksa yok oluyor. Zamanla geçiyor o geçerken sizde bitiyorsunuz tabi. Tamm rahatladım diyorsunuz ohh ne güzel diyorsunuz dişler başlıyor. 14. Aydan bildiriyorum gaz sancısına 40 basar. Hayatımdan vazgeçtim.