Merhabalar dün sol.gögsümü hic emzirmedim buzlukdaki süt den verdim.kizima şimdi ise taş gibi.oldu halile sagım yaptım ama su gibi süt geliyo baya bir.miktar öle.geldi su gibi resmen süt renginde değil.napim.ben bu sağdımı verim mi ? 140cc falan öle çıktı ya ziyan mi oldu şimdi napim dökim mi normal süt çıkana kadar