Merhaba kızlar. İlk defa saç düzleştirici kullanacağım hayatımın geri kalanında. O yüzden hep kullanmış olanlardan tavsiye bekliyorum ne marka ne tip bir ürün almaliyim. Elektronik cihaz hiç de anlamam. İnce telli seyrek yapılı saçlarım var. Nasıl bir ürün gider bana acaba. Bır de duzlestirdikten sonra veya dalga verdikten sonra nasıl bir ürün kullanmalıyım ki şeklini korusun doğal görünsün saçlarım. Doğum sonrası yağmur gibi dökülüyolar. Onun için de bioblas kara sarimsakli şampuana başladım ama bakalım fayda edecek mi azicik bile olsa