Mommyy70 Arkadaşlar arkadaşımın bebeği neredeyse 9 aylık olacak kahvaltıda çok sıkıntı yaşıyor tereyağında yumurtayı öğürüyor kahvaltıda katı gidları çok kabul etmiyor direkt tikamıyor bunu nasıl aşabiliriz