Papatyaseverrrr Bebegim 9 aylik olacak neredeyse ve her ay en az 1 hafta gecikiyorum var mi benim gibi bir turlu duzene girmeyen her ay bu stresle yasamaktan biktim 12 gun oldu gelen giden yok😥
Asklar-m Papatyaseverrrr sen gene her ay duzensiz olsada oluyosun canim bendaha olamadim 4bucuk ay oldu cok sıkıntı yapıyorum
Tugce52 Papatyaseverrrr canım benimde oğlum 17 aylık yaklaşık bende bir yıldır düzensizik bu ay 14 gün geciktim dun oldum Allah’tan da rahatladım aynı şekilde yazında olmuştu çok korkmuştum tahlil felan yaptırmıştım birşey çıkmamıştı ve daha sonra olmuştum niye böyle oluyor bilmiyorum ister istemez korkuyor insan ya sürekli korunuyoruz ama yinede elinde olmadan bir korku oluyor vala
Papatyaseverrrr Asklar-m canim dogumdan beri hic olmadiysan normal zaten hic takma kafana ama her ay hamilemiyim suphesi mahvediyor insani
Asklar-m Papatyaseverrrr evet canim dogumdan sonra hic olmadim iste bnden ondan korkuyorum ya hamile olabilirsem suphesi sen ne kadar sure olmadin
Papatyaseverrrr Asklar-m tabi ki 1 yıla kadar normal hic gormeyebilirsin ama korun tabi dikkatli ol bende korunuyorum ama belirtimde olmayinca bi tereddut ettim ay dua etde olayimda bitsin bu stres😥
Prensannemm Papatyaseverrrr 3 ay oldu doğum yapalı 40m çıktı oldum az bişi 1 buçuk 2 aydir olmuyorum 🤦
Papatyaseverrrr Prensannemm daha cok yeni dogum yapmissin normal benim 40 tan sonraki adetim 2 hafta gecikmisti
Prensesannesi38 Papatyaseverrrr değildi önce bile oluyordum fakat bu ay gecikti teste yaptım içim rahat olur bakalım bekleyelim
Drnk Papatyaseverrrr bende cok gecikmedim de geçen ay 13nde olmuştum normalde şimdi de olmam lazım olmadım ertesi gün hapı içiliyomu emzirirken
Papatyaseverrrr Drnk evet ama bazi haplarda 1 hafta bazisinda 24 saat falan emzirmenk sonrada o sutu sagip atmak sonra emzirmek gerekiyor bu ay kullandiysan ondan grcikmis olabilirsin
Papatyaseverrrr Prensesannesi38 test negatifse korkma ben hep testteki negatifi gorunce sabahina olurdum fazka stres yapiyorum insallah bu ayda strestendir
Drnk Papatyaseverrrr yok hiç kullanmadım daha önce daha gecikmiş sayılmıyorum aslında geçen ayın 13nde olmuştum bide geçen ay kısaydı biraz tabi yine de içime kuşku düştü siz test yaptırdınız mı