Konak olmuş. Kızımda da olmuştu. Zeytinyağı sürüp tarakla yavaş yavaş tersi yönde tarardım banyodan çnce. Zamanla geçti ama her bebekte olan normal bi şey. Aşırı rahatsız ediyorsa konak önleyici şampuan da kullanabilirsin. Ama bence gerek yok. Sanırım hormanlardan oluyor