Temine 15 aylik kizim var her zaman istahsiz ama gercekten bir sey yemiyor sadece emerek gecirdigi bile oluyor doktora da goturdum maalesef istahini acacak bir durum yok zaten doktor da öyle soyle tarih boyunca çare bulunamamis dedi. Tanidimiz psikolog onunla da konustum söylenilen ortak sey mutlu aile sofralari sofrada sizinle olacak ortam eglenceli olacak ve bebis yemiyor diye strese girilmeyecek 9. Aydan durumu kabul ettim ve böyle uygulamaya basladim kendi tabaklari var catali kasigi bizimle sofrada cok mutlu ama yasitlarina göre cok ama cok az yiyor en azindan yemeklere biraz daha ilgili ve sofrada ailece variz gelisimi iyi olunca yapacak bir sey yok okumadigim makale denemedigim tarif kalmadi o yuzden artik beni de onu da strese sokmuyorum yedigi kadar tvnin karsinda hic vermedim ve pesinden daha bir lokma daha diye hic kosmadim her zaman sofra kulturune dikkat ettim her gun farkli tariflerle sofrada beraber eglenceli bir sekilde deneyebilirsiniz