Rukiye58 yiyidom ben dörtlü aldım aslında baby plus ama onlar yeterli olmaz sanırım birde biberon konusunda korkuyorum çnkü oğlum emmeyi bırakır diye☹️
yiyidom Rukiye58 vallahi benimki onlardan 4′lü yeterli oluyor bana çünkü içince o kabı boşalıyor yıkıyorum tekrar içine koyuyorum öyle öyle devirdaimi yapıyorum daha fazlası fazla bence yani
yiyidom Rukiye58 maalesef sürekli enjektörle ya da kaşıkla veremeyiz biberonu alışmak zorundalar alışınca da bırakmıyorlar yani en azından benimki öyle oldu gün içinde biberonu içiyor gelince de beni emiyor hiç sıkıntı yaşamadım
yiyidom Rukiye58 hayır mesela ben buzluktan indirmiyorum o attığımı günlük sağıyorum ya 3 kez o fazla kalırsa buzluğa atıyorum buzluktan indirip buzu çözülür ise bir daha buzluğa atılmaz bozulur buzu çözüldükten 24 saat içinde tüketilmeli
Rukiye58 yiyidom evet zaten biberonla vermek zorundayım ama işte diyorlarya anne göğsüyle uyumlu biberon olması gerekiyor memeyi bırakmaması için ondan dedim bnde
Htcnr Sabah 8,5 akşam cıkısım 6da yani baya süt bırakmam gerekir o zaman ve iş yerindede sağmam gerekcek dimi