Merhaba,
Kızım 7 ay 10 günlük ek gıdaya başladık ve ikinci haftasında kabızlık sorunu yaşamaya başladık. Her gün lifli besleyip su içirip sık sık emziriyorum. Ama sonuç değişmiyor hep uzun sürede bir ve sert kaka yapıyor. Ve Kakasını yaparken müdahele etmek zorunda kalıyorum ve onu öyle her gördüğümde ağlıyorum.
bugün yine yaptırırken makatından kan geldi. Ben müdahele ettiğim için mi oldu yoksa yara kakadan dolayı mı kanadı bilmiyorum. Doktora gideceğim ama başına gelen var mı sormak istedim. 😔