40 gunluk bebegim. Cok sert telefon carpti. Kafasinin sag arka bolgesine. Az agladi sonra sustu. O vakitte cok uykusu vardi uyudu. Yarim saat sonra uyandi emdi. Emerken uyudu. Uykulari hep kisadir zaten. Gozlerinde kayma yoktu, kusma da olmadi. Ne yapmaliyim bilmiyorum yeni doktor kontrolunden gelmistik :(