Merhabalar
45 günlük taze anneyim, bebeklerde yastık önerilmediğini biliyorum fakat sormak istiyorum kullanan var mı çok ince de olsa sanki onu rahatlatıyor daha uzun uyuyor. Gece koymuyorum fakat gündüz uykularında takibimde olacak şekilde koyuyorum derin ve rahat uyuduğunu görmek benide mutlu ediyor. Düz yatak zemine yatırdığımda 10 dk sürüyor uykusu bu sorunu yaşayan varsa kullanan veya kullanmayanlar in yorumlarini merak ediyorum