Merhaba hanımlar, ben 7 ay önce Devlet hastanesinde doğum yaptım Ankara’da. İlgi alaka yok denecek kadar azdı. Tabii ki iyi insanlarla da karşılaştım fakat en güzel günümü mahvettiler benim. Artık benim şansıma deyip unutuverdim. Sizler hangi hastanede doğum yaptınız? Memnun kaldınız mı? Bakalım aynı hastanede doğum yapanlar var mı☺️☺️