19nisan Biz ek gıdaya yeni geçtik hiç blender kullanmadım hep pütürlü verdim muhallesini dahi.Sonradan zorluk çekmemek için.
Mutlaka oturtarak yedirmelisiniz çiğneme,yutkunmada zorluk olmaması açısından.
Bir de 11 aylık bebeğin artık parmak şeklinde kendi yemesi gerektiğinide okumuştum.Biraz aksiyonlu olacak ama mutlaka eline verin blw deneyin derim.