[silindi] Kızlar bugün bexero ve menveo aşıları olduk huzursuzuz, bu aşıları yaptıran anneler bebeğinizde ateş veya başka bir yan etki oldumu acaba
GoGirl [silindi] olmadi doktor aşı sonrasi 1 kez calpol ver sonra cikmazsa vermezsin demisti bi sıkıntı yasamadik
[silindi] [silindi] Biz bexsero henüz yaptırmadık aşı ağır dediği için korkuyorum açıkçası.Nimerixler bı sıkıntı yaşatmadı .İkisi birliktemi vuruldu.
MomofEymen [silindi] bexsero benim bebegimde ates yapti ve iki gün sürdü cok korkmustum, halsiz ve huzursuz olmustu. Gecti sükür, endiselenmeyin sizde ates düsürücü calpol vere bilirsiniz.
[silindi] BeybininAnasi ben öncesinde vermemiştim doktorumuz 4 saatte bir 4 cc calpol verebilirsin dedi normalde 1çay kaşığı veriyordum 6 saat aralıklarla bu sefer hem aralığı azalttı hemde dozunu arttırdı
[silindi] Urazkooo bende sabah postlara girip bi güzel kafamı karıştırdım ama hastalığı çok kötü bir hastalık olduğu için doktorumuza güvendim ve yaptırmaya karar verdim bebeğim 6.5aylık doktor 7.ayında yapmış gibi düşünelim diyip diğer dozlarımızı düzenledi
BeybininAnasi [silindi] benim doktorum da 4 saatte bir fitil verdirdi. Öncesinde de calpol verdiler hastanede 5 ml. Toplamda iki fitil + 5 ml calpol ile atlattık yani süreci. Dozu artırması kiloyla ilgili olabilir. 9 kilodan önce yarım fitil 9 kilodan sonra bütün fitil demişti bize
[silindi] Baldantatli bexero b tipi menenjit aşısı menveo a tipi yani nimerix de a tipi bir menenjit aşısı ama bizim doktorumuz menveonun yan etkisi daha az dedi ve onu yaptırmamızı istedi
[silindi] [silindi] evet ağırmış ama bebeğimin iyiliği için yaptırdım ikisi birlikte vuruldu inşallah yan etki olarak sıkıntılı geçmez
Sevolingo [silindi] nimenrix menveo ya göre dahamı sıkıntılıymış zaten şuan nimenrix daha uygun diger aşıya göre ama internette araştırdım büyük bir yanetkisi yok yazıyor dediginiz gibi ikiside aynı gurup aşı kafam çok karıştı
[silindi] MomofEymen inşallah biraz korkuyorum ama Allah yardımcımız olsun benim doktorum dolven de yazdı 6.aydan sonra bebeklerde dolven kullanılabiliyormuş eğer inatçı düşmeyen ateşi olursa dolven ile araya girersin dedi
[silindi] [silindi] İnşallah inşallah benim kızımda 2.5 yaşına girdi 3 yaşında yaptıralım diyorum bakalım.
MomofEymen [silindi] evet doktorunuzun tavsiye ettigini kullanin, belkide beklediginiz gibi ateslenmez bile icinizi ferah tutun.
mrvcr [silindi] biz bexeronun ilk dozunu 13 aylık yaptırdık. bir gün boyunca ayağının üstüne basamadı kuzum 😔 biraz ağrı yapabilen bir aşı, 6 saatte 1 calpol verdim ertesi gün biraz sekerek yürüdü, sonra düzeldi çok şükür 🙏
Muhasebeciana [silindi] doktorumuz sadece bexeroyu olduktan somra 1 cay kasigi calpol verin bu asi hem ates hem huzursuzluk yapar dedi 2 dozundada ayni sekilde yaptik diger asi nimenrix olduk onda oyle bir yan etki gormedik normaldi ama.bexero cok agir bi aşi o yapiyordur huzuruszluk vs ilk dozu cok kotuydu bizim ikinci dozunda hic bir sorun yasamadik sanirim vucut alisiyor