Kızlar bizimki çok fena birşey olmuş eskiden yatağa koyduğumuz gibi uyuyordu kapıyı arkasına çekiyorduk. Şehir dışına gittik geldik çocuğun uykuları kötüleşti. Şimdi yataga ağlayarak gidiyor. 😏 Akşam yatağa koyuyoruz kapıyı ardına çekiyoruz daha biz yerimize oturmadan beşiğin içinden atlıyor odasının kapısını açıp oturduğumuz odaya geliyor 😑 Beşiğin içinden çıkmazsa biliyorum ki 5 dakika oyalanip yatar ama yok zaptedemiyoruz. Ne yapacağım bilmiyorum sizin bebeler de böyle mi nasıl çözüm buldunuz bu duruma ☹️