OlgaArslan dogumda dikiş yapan kimse ona git kontrol etsin benim çok belli etmiyor ama bindebir de olsa ufak sızlar gibi olup geçiyor kısa süreyle ben dikkat ediyorum en azından neolursa olsun 1 sene ii bakmak lazım nede olsa kesik anca toparlar acımasa bile anca toparlar yani