MutluYaprak Poyrazefem07 6 aylıkken yaptırdım ilk çişini yaparken ağlıyor 2-3 güne sünnet olduğunu unutuyor
MutluYaprak Poyrazefem07 hayır ilk çişini yaptığinda ağladı sadece bir daha aglamadi ama bezini açtıkça tedirgin oluyordu
MutluYaprak Poyrazefem07 özel birşeye gerek yok biz gazlı beze anestol pomad vermişti doktor onu sürüp pipisinin ucunu kapattık beside ilk günler biraz sıkı bağladık hiç birşey olmadı
yademila-48 Keşke daha küçük yaptırsaydın daha kolay oluyor şuan biraz daha hissediyorlar o yüzden bi tık zor oluyorn