Merhaba bebeğim 3 aylık. Dun aksam 22:30 23:00 gibi emdi uyudu ta sabah 5 te kalktı emdi bir sey olur mu acaba geceleri cok uyanan bi bebek değil 4 5 saate uyanır nodmalde ama dun nerdeyse 7 saat oldu sorun olur mu siz de gece emmeleri nasıl normal mi acaba bizim