Karamel20 biraz ara verin alışacak. Benim kız öğürüyordu yemiyordu. Doktor, zorlama alışacak dedi bir hafta sonra alıştı şimdi 11 aylık olacak nasıl iştahlı yoğurdu yiyor daha çok istiyor. 8nci ay tam oturur sizinkisinin her şeyi yer. 2 ay alışmaları,çiğnemeyi öğrenmekle geçiyor.