Yankiii Anneler, 3 aylık oğlumun pipisi hafif sola yatıyor dr kontrolüm 2 hafta sonra endişelenmeli miyim
Dyguak Yankiii bnmde sağa doğru yarın sünnet doktoruna randevum var soracağım sanada yazarım yazmazsam sen hatırlat
Deletedmom5447 Yankiii ay boyle biseyi nasıl farkettiniz ben asla dikkat etmiyorum saga mi yatiyor sola mi yatiyor tebrikler vallahi 🤣
tuval Biz sünnet için 3 aylıkken muayene ettirdiğimizde biraz eğrilik var gibi büyüyünce sünnet ederiz demişti. Normal sanırım
Yankiii Deletedmom5447 ilk cocuk olunca gözünün içine bakiyoz valla Allah hepimizin evlatlarını korusun