Bebeğim iki yaşına girecek emzirmeyi bıraktırmak istiyorum ama nasıl yapacağım bilmiyorum çok aşırı emiyor sütüm olmamasına rağmen gece sabaha kadar ağzından hiç çıkarmak istemiyor gün içinde on dakikada bir eme eme diye ağlıyor vermeyince kıyametei koparıyor sizler nasıl biraktirdiniz deneyimlerinizi almak istiyorum lütfen çok zor oluyor benim için 😭