Asyadurununannesi Sigorta danışmanıyım kızım 1 yaşına girecek , poliçeyi yeniledik doğduğu günden beridir var , yılda 10 defa 15 tl katkı payı ödeyerek , çoğu imkanlardan yararlanıyorum. Rabbim kötüsüne düşürmesin ama çok gerekli olduğuna inanır onu söylerim. Ailecek sigortalıyız , örnek 1200 tl alerji testine 300 tl ödedik. Diğer türlü 1200 ü vermek zorundaydık.
o fiyata az daha ekle sigorta yaptır..
her bebeğin sigorta fiyatı farklı çıkar yaşına ayına ve aldığınız teminatlara göredir. Onu sigortacınızla görüşün ayakta ve yatarak tedavi içerisinde neler var onları öğrenin
her hastane de geçerli değil elbet A tipi hastanelerinde geçmez örneğin Amerikan hastanesi , florenc Nightingale gibi…. dediğim gibi yaptıracağın sigortaya bağlıdır hangi hastaneye gideceğin.
Örnek kurtköyde oturuyorum
medicsl park , adatıp, Emsey , şifa hastanesi , Ersoy , yüzyıl gibi hastanelerden faydalanabilirim. Taaaaa Diyarbakır’a gitsem de Yararlanırım mesela :))))))