Nazli35 Kızlar kafayı yicem 1 Aydan fazla oldu dudağının kenarları isilik gibi ama değil döküntülü gibi hiç geçmiyooo doktora götürdüm normal krem sür falan dedi ama hiç geçmiyoooo nasıl geçecek yaaa
Mom091 Nazli35 bir şey alerji yapıyordur. Benim kızım çilek veya çilekli bir şey yesin anında ağzının etrafı benek benek olur. O alerji yapan şeyi bulmanız lazım
Nazli35 Mom091 8 ay 15 günlük canım alerji yapan hiç birşey yedirmiyorum hep aynı şeyleri yediriyorum hatta ama bu dudak kenarı niye böyle bilmiyorum