Morfrenk fikriniz varsa bende size danışabilir miyim? Bebeğim bir aylık. Mama meme şeklinde devam ediyoruz iki maksimum üç saatte bir besliyorum. Eğer uyanıksa ekstra meme veriyorum tabi. Mamayı 30 cc alıyor memede de 20+10 dk şeklinde kalıyor. Önce meme veriyorum sonra mama. Fakat besleme olayı bittiğinde yine ağlıyor yine ağlıyor. Aç kalıyor düşüncesiyle tekrardan mama verdiğimde de bu sefer kusuyor. Bende arada kaldım açmı kalıyor diye. Bu arada her besleme zamanı altını alıyorum mutlaka ciş ve kaka yapmış bezi dolmuş oluyor. Bebeklerde ekstra oburluk oluyormu, keyfiyetten mi yapıyor acaba 😅 bizimkine meme de mamada hatta emzikte versem hepsine kabul.