Merhaba anneler
Kizim ek gıdaya geçti geceli beraber yedigimiz zaman sorunsuzca yiyo ne zaman sadece ona yedirmeye kalkışsam Yemek yemeye pek iştahlı olmuyor eskiler çocuğu önce doyurmaya çalışır ya rahat yemek yiyebilmek için ne zaman annemlere gitsek önceden yedireyim mi yemeğini diye sorarlar hayır bizimle yiyecek derim siz de durumlar nasıl bebeğinizle hep beraber Mi yemek yiyorsunuz yok Sa sadece ona mi yediriyorsunuz?