Annelinka1 7 Şubatta adet olmuştum çok düzenli olmasa da iki gün üç gün erken veya geç olurum bazen şimdi 10 marttayız hal olamadım karnım ağrıyor kaç gündür korkmuyor da değilim stres yaptım baya
Sunabay Annelinka1 bu ay bende öyle oldum.stres yapınca hiç olamiyorsun ben oldim.şükür .karnınız ağrıyorsa olursunuz stres yapmayın
Gamzeayaz Annelinka1 kan testı yaptırın o en garantı. Beta hcg testı yanıltabılır. Ama stres ettıgınz ıcınde gecıkebılır
Annelinka1 2 temmuz 3 Ağustos 1 eylül 3 ekim 2 kasım 2 aralık 31 aralık 31 ocak 1 mart 31 mart 27 nisan 26 mayıs 22 haziran 15 temmuz 17 Ağustos 14 Eylül 11 Ekim 11 kasım 11 aralık 8 Ocak 7 Şubat
Aley_ Annelinka1 Doğum sonrası gecikmeler, döngüde değişiklikler olabilir. Çok şüpheliyseniz bir test veya kan testi yaptırıp içinizi rahatlatın. Onun dışında hamilelik yoksa bazı dönemler böyle olması normal.
Biscolataerkegim Annelinka1 Tabiki işin şakası ne olduğunu bilemeyiz de.Hakkınızda hayırlısı olsun sabah çok erken saatlerde kan vermeye çalışın ya da bir test alın 😊