Merhaba güzel anneler, sadece başlığa uyanlar gelsin lütfen linççiler ve cahiller gelmesin onların yorumuna ihtiyacım yok. Ben yıllardır sigara içicisiydim hamile olduğumu öğrendim bıraktım üç dört ay hiç içmedim sonra bir arkadaş uzatmasıyla kahvenin yanında günde 1 2 tane içmeye başladım Doğum yaptım o günden beri ağzıma sürmedim 2 aylık olduk eşim içer balkonda gelir. Benim ise bu aralar canım istemeye başladı tekrar özellikle çok yorulduğum zamanlar bir kahveyle oturup içesim geliyor kendimi tutuyorum ama merak ettim emzirme döneminde içen anne var mı acaba?