ikikizannesi1 Bugun kizim diş çikardi iki tane alt diş çok mutlu oldum bir kaç gündür huzursuzdu uyku problemi yoktu ama sadece huysuz ve tükürük sorunumuz vardi şimdi kizima diş buğday partisi yapma zamani ❤️❤️💕bekleyen tüm annelere nasip etsin allah
Belissimo ikikizannesi1 hayırlı olsun incileriniz :) ben de bir post açtım da benzer kızım 5 ay 26 günlük bir haftadır huyu suyu değişti tanıyamıyorum. Şişlik yok ateş ishal yok görünen diş yok. Sadece huysuzluk belirtimidir sizde var mıydı belirtilerin hepsi
ikikizannesi1 Belissimo evet vardi teknıykusund problem olmadi biletek elini çok agzina götürüyordu sürekli agzinda akıntı vardi
Mihrimahimmmm ikikizannesi1 benimki şuan 4 aylik 2.5 aylik olduğundan beri eli ağzından çıkmıyo ne varsa koymak istiyo ağzına bzmkide dış çıkarır mı dersin elbiseleri su içinde kaliyo🙈