Karagoz 5 aylık olduk bugün heycanla yürütecini ve mama sandalyesini cıkardım oturtum bıraz korka korka sizce yanlıs yaptımmı
Arasannesi Karagoz 6. Aydan evvel yürüteç önerilmiyor.mama sandalyesi de tam oturmaya başladıgında koyarsınız destekli bir şekilde yanı yine 6. Ay
Mommyy70 Karagoz yürüteç hiçbir doktor tarafından önerildiğini ben hiç duymadım illa kullanırım derseniz daha desteksiz oturmadan yürütece binmesi çok yanlış mama sandalyesi de biraz daha destekli olduğu için oturabilirsiniz bence
Milena Karagoz yürüteç için bence erken doktorlar 7 aylık olmalı diyor çünkü ayaklarına ve bileklerine yük biniyor kendilerini parmaklarıyla itiyorlar daha çok benim fikrim biraz beklemeniz veya doktoruna danışın
Karagoz Berenkooommm normalde artık kucagımızda oturtuyoruz arada destekli koltuğa koyup oturtuyırz mama sandalyesinde ilk defa bugun koydum cok güzel di 15 dk kadar koydum zaten bı corba yaptım mutfakta yanımdayken cok rahatladım
lalenurr966 Erkek bebekse doktorlar illa koymak istiyorsanız 8 aylık itibaren koyabilirsiniz kısa süreli diyor. Mama sandalyesine 5,5 aylıkken oturtum ben.
210796 Yurutece 6.5 aylikken basladim ben.cok sukur bir sorun olmadi.biraz daha bekle kemiklerine zararli ola bikir
Mom345 Karagoz biz 5 aylık başladık ek gıdaya sadecee yerken koydum mama sandalyesine gün içinde destekli oturtum 5 10 dakka doktor tavsiyesiyle yürütece gelince kendi adıma karşıyım ama biz mecburi başladık doktor tavsiyesiyle 10 dakka anca duruyor gün içinde 2 kere
Karagoz Goksen_2 yürüteç sadcee denemeydi napcak acaba dıyr merakımızdeian koyduk durmadı hc zaten ama mama sandalyesi inde okadar güzel durduki ilk defa rahat bı sekilde bi corba yapabıldım zaten snra hemen aldım 15 dk anca durdu arkasıdna yastığı vardı zaten
Esmeler2 Oturabiliyorsa mama sandalyesi mantıklı ama ben yürüteç hiçç kullanmadım. Zararlı diye duymuştum. Ama oturabiliyorsa benve ikisine de binebilşr