Merhaba kızım 10 buçuk aylık. Emekleme sürünme yok tutunup kalkma yok. Ayağını bastırıyoruz ama çok durmak istemiyor. Sizinkiler nasıl?doktorumuz endişelenecek birşey olmadığını söyledi ama yinede üzülüyorum. Alkış bay bay yapıyor sesleri taklit ediyor anne diyor ama yürüme emekleme konusunda geride mi kalıyor bilemiyorum 😕