1-2 Kızlar merhaba. Bebeğim 9 ,5 aylık oldu 2 gündür devam sütü içiremiyorum. Gece acıkıp uyanıyo ama içmiyo ağlaya ağlaya tekrar uyuyo. Markasını da değişmedik. Üst dişleri çıkıyo ondan desem biberonla su ıhlamur içiyo. Bilgisi olan var mı ?
Seymaybars27 1-2 gündüz içmiyorum yatarken içir sabaha kadar içmese de uyur zaten uyandırma sabah içir bide öğlen ver akşam ver
1-2 Mom0791 mamayı nasıl içiriyorsun? Bizde bebelac gold kullanıyoruz 2 gündür içmemesi çok saçma zaten uyurken zar zor içiriyorum
Mom0791 1-2 kızım sadece 2 ay emzirdi sütümü begenmedı hanımefendı😂su an 9 aylık sureklı aptamıl ıcıyo alısması zor olmadı severek ıcıyo gunluk 6 biberon ıcıyo 180cc lık