Durukubra canim meme reddi degil de mama reddi gibi düşün bebekler bazen istahsiz olabiliyor benim bebegim de mama icmeeyi birakmisti ben hic ek gida falan vermedim baya bes alti saat ac kaldı sonra icmeye basladi arada bebeklerimoz buyudukce yeni seyler kesfediyor ve boyle davraniyo sakın uzulme ben cok uzulmustum ama açıkinca mecbur iciyorlar