Ilknurasel Merhaba. 2 aylık bir bebeğim var. Gözlerinde doğuştan optik sinirlerde hipoplazi olduğu söylendi şuan görmüyo bebeğim 😭 bu konuda bilgisi olan ya da bu konuyla alakalı iyi bi göz doktoru bilen varsa yardımcı olabilir mi ?
SimaysMom Ilknurasel Ne yaptınız acaba şu an durumunuz nedir merak ettim bizimde aynı durum 5.5 aylık ve hala odaklama yok. Cevaplarsanız çok sevinirim
Ilknurasel Arasannesi bana hiç farketmez hangi il olduğu yeter ki tedavisi olsun. Çünkü tedavisi olmadığını söylediler .