antropologanne Saçlarını bağlarken fark ettim. Sanki atardamar gibi pıtpıt atıyor. Çok endişelendim, dr ulaşamadım henüz. Bilgisi olan paylasabilirse çok sevinirim
Saripapatyammm antropologanne 9 aylikti saclarini kestirdik. Öyle atiyordu. Ilk kez gormustum epey tedirgin edici. Annem normal dedi. Daha cok tazeymiş kapanmamış dikkat et dedi.
irva antropologanne Oğlum 4 aylık onda da oluyor bazen özellikle mama yerken.Normal yani ben sordum doktora.😊
antropologanne Milamoms Ay icime su serptiniz. Allah şu güzel günde ne dileğiniz varsa kabul etsin insallah🙏 Çok saĝolun
antropologanne Saripapatyammm Evet bende simdi ortadan ikiye taradigimda fark ettim. Dediginiz gibi cok tedirgin oldum. Cok tesekkur ederim🙏
Milamoms antropologanne ay çok teşekkür ederim güzel duan için rabbim hepimize istediklerini kısmet ettirsin 🙏🏼
ElifTGM antropologanne karnı doyduğu zaman genelde hemen beslenme sonrasında olur bu. Kan akışı hızlandığı için. hatta karnı açkende içeri göçük gibi olur. Tamamen normal :)
antropologanne ElifTGM Teşekkür ederim, hic bilmiyodum da birden görünce kafamdan anında milyon tane dusunce gecti 🙈
ElifTGM antropologanne bende ilk gördüğümde öyle olmuştum 😂 hemen evimin karşısında sağlık ocağı vardı koştura koştura gitmiştim. Doktor hemşireyide çağırmıştı beraber gülmüştük😁