nilimmm kullana bilirsin canım hiç.bir zararı yok be de kullanıyorum osteocare orjinali kullanıyorum ben de 8 aylık bebehim 2 .5 aylıkyan beri kullanıyorum vitamin takviyesi hiç.bir zararı yok bana da doktor yazdı bunu kemiklerimin zayıflamaması için bebek emerken