Gzde1 merhaba. Benim gittiğim spada her ay farklı bir konseptle fotoğraf çekimi oluyor. Havuza girmeden önce konsept fotoğraf çekimi yapıyoruz (örneğin, geçen ay sevgililer günü konsepti vardı). Akabinde suya giriyor kızım. 30 dakika suda eğleniyor, fotoğraflar çekiyoruz. Devamında tüm vücut masaj yapıyor spa öğretmenimiz. Sonra spa bitiyor ve bebegimi giydiriyoruz. Sonra farklı bir kıyafetle tekrar fotoğraf çekimi yapıyoruz. Akabinde anneye el masajı ve beraberinde kahve, çay gibi ikramlar, atıştırmalıklar vb. Özetle; ödediğiniz paranın karşılığını fazlasıyla alacağınız bir organizasyon..