Karauzumum Adeviyee hani şu dönem var ya ☺️ Ne desteksiz oturabiliyor ne dönmeden duruyor hah işte o zaman ☺️ Küvet yatağını yere seriyorum kızımı da oturtuyorum üstüne öyle yıkıyorum sık sık da yıkadığımdan çok uğraşmıyorum hemen bıç bıç 🥰
Busrabektas Adeviyee Ben beş aylıkken yıkamaya başladım çünkü küvetinde tutamıyordum artık. E bebekte banyo sandalyesi var mama sandalyesi olarak da kullanılıyor onu aldım eline de bebek veriyorum o kadar rahat ettim ki anlatamam ne belim agriyor ne kollarım:)
Busrabektas Birbebek34 hiç düşünmeden alın ben 5 aylıktan beri kullanıyorum o kadar rahat ettim ki eline de oyuncak veriyorum. 7 aylık olduk Küvette artık tutmak mümkün degil ve belim kolum her yerim agriyordu şimdi çok rahat ettim o da çok mutlu oluyor oynuyor.
Birbebek34 Busrabektas nende size mesaj atmıştım sormak icin isabet oldu🙈teşekkür ederim yorumunuz için bende alayim bende artik cok zorlanıyorum 🙏🏻☺️
Busrabektas Birbebek34 hayır vakumlari yere çok iyi sabitleniyor kaldırırken zorlanıyorum hatta zor çıkıyor:)
Birbebek34 Busrabektas çok iyi ya bazen sudan etiklenip etkisiz ahle geliyor ya ondan sorsyim dedim çok sağolun 🙏🏻🥰
MutluMommy Adeviyee o kadar kolay oluyoki 5 dkka da çıkıyoruz küvette belim kopuyordu ağlıyodu sürekli ama böyle o kadar mutlu oluyoki deneyin bence yazılanlardan hangisi kolayınıza giderse 🌸
Gzdzeynep Adeviyee banyo oturağı yazarsanız alışveriş sitelerinde çıkıyor. E bebekte de var yanlış hatırlamıyorsam
Gzdzeynep Birbebek34 kesinlikle alın 6 aylıktan 18 aya kadar her şekilde kullandım. Aldığım en güzel bebek eşyalarında ilk 5 e girdi.
Adeviyee zeynnep gerçekten unutuluyor beş aylık olacak sanki hep böyleydi yenidoğan hallerini unuttuk bile
Sevgilimmm Adeviyee evet mantıklı 😂😂😂 oda daha sıcak aslında banyo daha serin sanki. Bilemedim kendime bahane buluyorum galiba 😂