Elifhakan12 iki_prenses_annesi201 diş 3.5 ta çıkmaya başlar mi?Bide nasıl anladınız diş çıkarttığını ağzına bakıyorum bişey gözükmüyor bizde
iki_prenses_annesi201 Elifhakan12 eli sürkli ağzndaydı bide çıkack olan yerler beyazlaşmştı.. Bi kaç gün öncede diş deride açılma vardı bugün dişinn uçlarını gördm inşAllah tam çıkck 😊 uçtan gözküyr.. Huyszlk yapıo bazn.. Bizde ateş yapmdı
iki_prenses_annesi201 Elifhakan12 3 buck aylık mı.. Yani bazılarnda erkn çıkabliyo.. Bide belirtilr erkn başlayp 2 ay snra da çıkabliyo 😊
Elifhakan12 iki_prenses_annesi201 anladım büyük ihtimalle belirtiler çıkmaya başlanmıştır. Daha sonraki aylarda çıkar
izmirlokma Oglum 14 aylik azi disleri cikiyor ve atak haftasinda iki gundur 2 bucuk saat uyuyorum allah yardimcimiz olsun hepimizin 🤲
Asenana Aysuxx biz 4 ay 2 günlük. Çok huzurlu uykusu emmesi düzenli bi bebek normalde ama son 3 gündür ağlaya ağlaya uyuyo resmen. Sürekli memede surekliiii. Ve hep kucakta gezmek istiyor normalde kendi kendine oynar oyalanirdi