Yuksell genelde ilk 10 gün ne yerseniz yiyin sorun olmuyor, 10. gunden sonra gaz yapmaya baslar demisti bana hastanedeki hemsire. kızım 4 aylık, bugune kadar gaz sancısı çektiği oldu ama hiçbir zaman saatlerce sürmedi. sadece bisküvi yediğim gunlerde cok agladı o yuzden yemiyorum, bir de yediklerime çok dikkat ettim onun da etkisi olmuştur.