Bende peynirli börekle actik doktor daha 1 ay bekle dedi ama bende az az yiyorum kreker bisküvi pismis süt ürünü olan şeyleri daha cesaret edemedim peynir yogurt vs yemeye kakasi normal geldi benim kızımın da vucudunda da bi kizariklik vs yoktu 72 saat canim 72 saatte en gec gösterirmiş alerjisi varsa