Sadece ön süt alan bebeğin kakası yeşil veya yeşilimsi oluyo👍🏻 Hardal sarısı olması lazım kaka renginin. 15 dakika diye bir şey yok ayrıca. Kimi bebek hızlı emiyo kimisi daha yavaş. Bebek memeyi bırakınca ben omzuma alıp gazını çıkarıyorum, tekrar memeye alınca emmeye devam ediyo çoğu zaman.