Selimustafa Canım benim bulaşık makinemde öyleydi piyasadaki tüm tabletleri kullanmama rağmen bulaşıkları koyduğum gibi çıkartıyordum. Servis çağırdık makinenin altında bi bölme var ya o bölmeyi açıp önce bi bezle sonra diş fırçası ile temizledi, ardından çalıştırdım bulaşıklar tertemiz. Bi dene istersen