kızlar doğum yapslı 34gün oldu dikişlerim iç çamaşırımın altında kalıyor topladı epey normalde ağda yaparım hep ama mecbur doğumdan sonra dikiş yerine dokunmsdan aşağısını jiletle almıştım ama şimdi ağda yapmak istiyorum dikişlerimden korkuyorum birşey olur mu yoksa dikişin orayı yapmamam mı gerekir