yaramaz_bocegim Merhaba aramızda joie mirus kullanan anne var mı. Bebeğime 2. El alacağım birinden ama sürüşü rahat mı naısl hiç bilmiyorum. Yaşadığım yerde e bebek de yok bakamıyorum 🤷♀️ kullanan bilgi verebilir mi
Sedalinka12 yaramaz_bocegim merhaba ben kullanıyordum açıkçası çok memnun değildim kızımın boyu uzun sığmıyordu tabi tek elle kapanması hafifliği bakımından iyiydi düşünürseniz yardımcı olabilirim daha let go ya koymadım
Sedalinka12 yaramaz_bocegim evet biraz dar olduğu için baston tarzı arabalara benziyor, başka arabalara bakın bence ben hiç memnun kalmadım ( benim kızım da biraz sakin değil hareketli araba da küçük ve korunaksız olunca sevemedik )
[silindi] Ben kullanıyorum sürüşü çok rahat bence içide geniş 1 yaşında bebeğim rahat ediyor uyuyor hemencik , tenteside uzun digerlerine gore güneş vs gelmiyor cift yön olmasıda ayrı güzel
yaramaz_bocegim [silindi] bende resimden baktığımda dar gibi görüyorum ama sanki çocuk içinde boğulacakmış gibi geldi