Dilekdmrc En son gece 12 de sağıp yattım mutfakta unutmuşum dolaba koymayı. Sonra 2 buçukta uyanıp gördüm kokladım ekşi bi koku yoktu geri dolaba koydum. Bugün bebeğime vermemde bi sakınca olur mu sizce?
Med Dilekdmrc 22 derece sıcaklıkta 5 saate kadar kalabiliyor. 2,5 saat kalmış, hemen dolaba koydu iseniz verebilirsiniz.
Muhammedtrn Dilekdmrc dolapta en fazla 6 saat diyebiliyorum. Dışarda kaldığınıda hesaplarsak bozulma ihtimali yüksek.
Pikabu Muhammedtrn 3 gün kalabiliyor dolapta. Bir de anne sütü bozulmaz . Diğer sütlerde olduğu gibi zehirlemez yani. En fazla tadı değişir tadı değişmişse zaten bebek içmek istemez.. verebilirsiniz kısacası
Dilekdmrc Pikabu evet 3 gün biliyorum ama 2 buçuk saat dışarda duran sütü koydum o yüzden kararsız kaldım
Nur0611 Dilekdmrc 4 saat dsarda durablir taze sagilmis sut canim 3 gunde buz dolabinin alt kisminda. Ver bi sorun olmaz.