Merhaba arkadaşlar aranızda yeniyim Pazartesi sabah doğum yaptım sezeryan ile ama hiç sütüm yok bestlak damla aldım ama nasıl kullanacağım bilmiyorum her defasında 20 damla mı damlatacağım yoksa bütün gün toplam 20 damla mı ? Birde kaç günde faydasını gördünüz