Oğllum 2 gecedir uyumuyor ateşleniyor diş dönemindeyiz. Ben genelde emzirerek uyutuyorum oğlumu ama artık bağımlılık oldu uyuduğu anlar emerek uyuyor kalktık süt içelim oğlum diyorum hiç yanaşmıyor göğsümü de almadı ben de bir bakayım dedim kii süt yok bu aralar azaldığının farkındaydım ama gideceği aklıma gelmezdi 😵 Migrosda maltana içecekler var o sütümü baya getirirdi şimdi onları sipariş edicem sizin bir tavsiyeniz var mı ? Oğlum 8 aylık. Ne derseniz süt geri gelir mi hanımlar 😣